Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, April 19, 2011

Sy memang Demam..misi utuk gagahkan diri utk tidak demam tak menjadi!


dh 2 hari sy demam...wuuuuuu
semlm msuk office pn half day je sbb x tahan air idung asyik meleleh je...tengahari bedesup trus kuar g amik mc....
uuuuu..sungguh x selesa bile terkena selsema ni,.trus sakit kepala dan mcm2 perasaan lg....hadoyai...

on da way g klinik, drive pn cm terhoyong hayang....kpala blurr, tgn pegang stereng, kaki tekan minyak, tp cam x de arah tujuan hidup nk g klinik atau balik terusss...T____T
tmpat klinik tu nk cr parking pn susah...*np klinik diselalu dibina di tempat yg crowded*!
pusing2 cr park pn dh 10minit, last2 terpksa park blok kete org lain...*dlm hati lantakla la aku dh x de tenaga ni sblm aku pengsan dlm kete*

dlm klinik.....punyala ramai org*rs cm nk bunuh diri kt situ*...msing2 pn sebuk nk MC jgk..huhu
pggil nama pn dh berejam tggu..amik ubat pn berejam nk kene panggil nama...
orang makin lama makin ramai dtg....
kpala dh pening smpi mata pn dh berpinar2..dh x heran org yg lalu lalang kt depan sy ni...yg penting aku nk blik cepat!, kang aku pengsan kt sini sape lak yg nk angkat aku ni.... >_____<

dpt ubat n MC *yeah!*..cpat drive balik umah.....tahap mengigil yg x bole nk kontrol lg...
masak bubur+ngap2...terus laju2 msuk bilik tido!....



ni adalah sy sblum demam teruk melanda....
sehari sblm demam sy n family dlm *misi mencari jongkong emas*

tetibe sok je terus demam bile dh dpt jongkong emas...heee


next entry will update dlm isu *mencari jongkong emas* isula sangat!

*sambil hembus2 air idung*...

T________T



1 comment: