Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, January 25, 2011

Pelamin Anganku Musnah

hye..korang
salam selasa...
arini cik ayin bkn nk citer psl masakkan cik ayin...cik ayin akan interprem biler cik ayin rajin masak jer..hehehe..


fasha jejai putus

Korang kenal dgn dua org di atas?...
cik ayin rs ni paper semlm kot...cik ayin bkn rajin beli paper pn..beli pn x sempat nk baca semua habis...
Fasha Sedut ngn si Jejai akhirnya...PUTUS....biar betik...!
Salam takziah di ucapkan..huhu



Dia (Nora Danish) tidak pernah masuk campur urusan peribadi saya. Apa yang berlaku antara saya dan Fasha sehingga menyebabkan kami berpisah tiada kena mengena dengan orang lain,” katanya menerusi e-mel yang dihantar kepada wartawan Harian Metro, semalam.






Kenyataan Jejai itu sekali gus menamatkan teka-teki yang sebelum ini dicetuskan Fasha atau nama sebenarnya Nur Fasha Sandha Hassan, 27, apabila berkata hanya dia dan Jejai yang tahu mengenai status terkini perhubungan cinta mereka.






Kiriman e-mel Jejai itu juga secara tidak langsung membersihkan nama Nora atau nama sebenarnya Nora Danish Mohd Hanif, 29, yang sebelum ini didakwa menggunakan keluarga bekas mentuanya untuk memutuskan hubungan Jejai dan Fasha.

Yang ni ialah kenyataan yg diberikan oleh jejai....kesian lak ngn si Fasha ni...jap ngn Kabil Ambak pn x jdi...ngn Jejai pn putus di tengah jln...
agaknya Jejai mrh si Fasha berbikini kt Bali tu kot..pe dahh!..cik ayin main teka je...
tula dulu sebuk duk tayang2 cincin la....ngn helikopter jejai la...pastu kete Bumblee kuning tu la....
sekarang itu sume bkn Hak Milik Kekal u ye cik Fasha....hehehe



“Walaupun dalam penulisan (gosip di akhbar) tidak menamakan artis berkenaan, tapi sesiapa yang membaca pasti akan mengetahui siapa artis yang dimaksudkan. Sebenarnya ia tidak pernah berlaku seperti ditulis.







“Dakwaan dia (Nora Danish) menggunakan keluarga saya untuk memisahkan (saya dan Fasha) tidak pernah berlaku. Apa yang berlaku dalam keluarga saya, saya tahu semuanya,” kata Jejai menerusi e-melnya.






Jejai turut menegaskan dakwaan mengatakan Nora gila talak amat keterlaluan.






“Saya pasti dia (Nora Danish) tidak pernah gila talak. Dia sedang mengenali seseorang, malahan saya mengenali lelaki itu. Dia seorang yang baik dan dihormati. Fasha juga tidak pernah mengugut saya. Itu adalah pasti. Dia bukan seorang yang berkelakuan begitu,” katanya.






Jejai turut menegaskan kenyataan diberikan mengenai isu perhubungan cintanya itu yang terakhir dan berharap ia tidak lagi diperkatakan atau ada pihak cuba menjadikan ia sebagai satu isu.






 
Tetibe terngiang-ngiang lagu...
Pelamin Anganku Musnah....
To Fasha....dat song 4 U!








 







2 comments: