Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, February 23, 2011

Mungkin kita tiada jodoh..


salam syg sume...aku syg korang sume ke..?..hehe
mstila syg..tanpa korang blum tentu de korang..eh,,apakah!..haha..dh2 x mo nk emo2 k... ^_^

pssttt..cik ayin nk gosip sket ni..x la gosip just nk luahkan perasaan jee...ehe..
kt sini de kaunter meluahkan perasaan?... huhu..*lompang kang*
sejak2 nk wawen ni kn...asyik terserempak ngn ex-bf mse skool dulu je....huhu..bole plak kn.... (T______T)...

si A (bkn nama sebenar a.k.a satu kampung) adalah ex-bf mase darjah 6 dulu...hee..dulu pn cik ayin layan jgk cinta2 monyet ni...korang ada?? msti ada jgk....
ok..mula2 kapel darjah 6 smpai tingkatan 3...bercinta tp x penah kuar pn...ckp kt tepon je...nk tepon pn kene g public phone yg kaler kuning tu..dulu2 public phone msuk 20sen pn boleh ckp lama..now, nk ckp pn kene ikut timing public phone tu!..cekik darah!
ok2..pas tamat skola rendah trus x jumpe sbb x satu skola menengah yg sama..darjah 6 je satu kelas, itupn x penah dating time skola...baik x sy??!...hehe
msuk skola menengah mmg terus x jumpe lgsung...kiteorg guna posto2 je..haha..mmg klakar...
dulu2 tulis surat msti nk paper bunge2 sket..letak2 bedak sket..baru wangi..hahhaa..
fine..x perlu tahu pe isi kandungan surat tu k..! @_@


x lama tu kiteorg terputus hubungan..kire on off on off cmtu..x pn terserempak cmtu je..sadiss gile kn percintaan aku ni time skola..masa cinta2 monyet ni aku pn x amik port sgt...sbb lebeh suke berkawan dr bercinta... ^_^
sbb dh lama sgt aku pn mintak la clash..dgn alasan dh x sehaluan...poyo x..!..ayat budak2 skolah mmg cmtu..haha..tahla aku pn x tau np aku nk clash ngn die...
beselah jiwa muda..nk jgk pasang bf byk2...heeee...

lpas clash tu kiteorg mmg x contact lgsung....cume terjumpa say hye je...
wlaupun si A tetap nk kembali.. *eceh*!...tp aku tetap x nk....kekadang sian jgk kt die... T_T
mak pn dh kenal..KANTOI...sbb si A bg gambar berukuran pasport pkai uniform skola agama ngn songkok selit dlm surat..mmg klakar bile ingat balik...mak aku plak ckp "chomel"...hahaa..

x jumpa x contact smpai la kiteorg hbis SPM...smpila satu hari tu si A contact aku balik n jumpe....
ok, sprti yg dijanjikan kiteorg pn jumpe..kire dating jgklaa....mkn2..tgk wayang...
sekali lg die mintak kapel lg...si A pn citer la yg die baru pas clash ngn si polan bin si polan ni sbb x dpt
lupakan aku..miahaaha..terharunya aku... T___T
tp...jawapan aku... "nntila sy pikir dulu"...padahal dlm hati mmg dh x nk dh pn..
nmpk air muka die sket kecewa.....tp nk sejukkn hati die punya psal..aku pn ckplaaa..."boleh, tp awk kene sediakan rm10ribu klu nk kawin ngn sy.. ^_^" dgn nada gurau....
si A senyum je x ckp pe2 pn...si A sentuh tgn aku dan ckp...
"sy tetap tunggu awk dan mmg x bole lupakan awk"....klu korang pitam x?
sape yg sensitip jiwanya confirm nk nanges n terus terima...haha
aku kn hati keras n susah sket bab2 jiwang2 ni, bak kata en.abg sy..sy ni mmg x romantik...huhu..
aku x ckp pe pn...hanya..Senyum tak perlu kata apa-apa... (sila nyanyi dgn penuh perasaan)

itula last kiteorang kuar, pastu mmg x de jumpe smpai la skrg.....hmpir2 7thn jgkla..
baru-baru ni, angin x de ribut pn x de..tetibe je die dtg umah aku,....tp time tu aku x de kt umah, kuar ngn en.abg...itupn mak aku yg britau de org dtg tanya pasal aku...
yg klakar tahap gaban ni, die de bg aku surat kecik, itupn bapak aku yg pas kt aku...
cmnela die leh berani pas surat tu kt bpk aku...huhu...
rupanya dlm surat de nama dia n no..fon...aku pn dgn gatalnye sj je testing2 cll die...rindu nk dgr suara..heee
"hello. ni A ke?....
"ye sy...awk pe kbr?....bla..bla...blaa...
"smlm sy dtg umah awk, bpk awk cm nk x nk je layan...sy tnya psl awk mcm2..sepatah je die jwb"..
dgr die ckp cmtu..tetibe je hatiku jd sayu....
"awk kite mcamnane?
aku : "mcmane per?"
"kitela, sy still tunggu awk, x bole lupakan awk"
"ingat x dulu awk penah ckp ngn sy...klu nk awk kene kumpul 10ribu...sy mendiamkn diri kje tungkus lumus kumpul duit utk awk...skrg sy dh de.."
aku jd tergamam...5minit jgkla...sp spechless...x sngka gurauan aku jd semangat utk die..(wah..aku dh pmdai bersastera la)..
"awk dh de org lain ke"
aku : "erm..ye..kn sy dh ckp kt awk dulu, sy dh de..dh nk kawin pn..."
"smpai hati, awk wat sy cmni, sy snggup tunggu demi awk...pong..pang..pong..pang..bla...bla..."


ok korang...x pyh amik tau babak tersbut...sbb si A sememangnya kecewa, kecewa dan kecewa...
first love x semestinya smpai ke jinjang pelamin kn...
so...kenela terima akan pertemuan dan perpisahan...
so..smpi sekarang si A masih marahkan kn aku sbb die x boleh terima kenyataan yg aku nk wawen...hurmm...



pernah aritu aku saje je msj die tnya kbr...tp.....msj yg aku dpt
"awk nk pe cr sy lg?..klu setakat nk britau yg awk nk kawin, sy tak akan dtg pn.."
perrrrggghhhh...! rs cm aku yg terhegeh2 lak...
aku : "awk still x berubah2 lg kn...hati awk mmg keras"
"awk ckpla pe2...awk yg lukakan hati sy n bla..bla..bla..bla..bla.."
aku : "ape2 pn sy jemput awk dgn cara baik..terpulang kt awk nk dtg atau x.."
fine..aku pn x suke nk gaduh pjg2...ko dtg ke x dtg ke ada aku kesah!





"helllooo..ko x nk dtg pn aku lg sukeeee....cmla aku x kawen ko x de..!
org kt blakang aku ni lg hencemm dr ko..!"
"ko ada..!"



ok2..dh x pyh nk emo2...tetibe aku teANGRY lak...
aku jemput ex2 aku yg lain sume bole je nk dtg..huhu..


kpd si A byk kenangan bersama mase skool rendah mmg x dpt dilupakan...
kpd si A jgk jgn mengharap benda yg belum pasti....
kpd si A jgk, sy doakan semoga awk dpt yg lebih baik dr sy..





T__________T










kpd korang trima kaseh sbb baca smpi habis
(sila kesat air hidung korang..muuahahaa)



2 comments: